25 Ağustos 2008 Pazartesi

Pazartesi sendromu..

cnm sıkkınnnnnn çooooooookkkkkk sıkkınnn...
yoğun bi cmt-pzr.... geçen perşembeden beri sürekli bi veda hali artık bünyem kaldırmıo gidişleri.. herkes teker teker gidio.. tüm dostlarım.. :( neden mi? hayat devam edio.. ben seçmiştim burda yaşamayı.. kalana diil gidene zor derlerr ama bazen kalana da zor olurr, o moddayım.. önce eşyalar gitti pazar günü, 1 senedir misafir odası modundaki eşyalar.. eski ew arkadaşım selda, 1 sene oldu tasınalı aslında ama hala ondan bişiler wardı ewde.. şimdi sadece boş bi oda ve asılı kalmış anılar.. eşyaların enerjileri warmı?? bu konuya sonra değinicem.. hoşkakal seldaa.. şimdi sıra kimde?? :'( merfee.. çarşambaya ne kaldı ki?? cok yalnıs kalcam... biliorum dostlarım hep bnm dostum hep yanımdalar ama ya şehirler arası mesafeler nolcak?? düşünmek bile istemiorum....... kapattım bu konuyu tıp!
akşama misafir warrrr !!! kapanan konu gündemde..mervenin veda yemei :( !!! ne pişircem peki?? körili tavuk pilav salata zeytinyağlı bişilerr.. uygunmu?? uygunn.. bu sıcakta kimse çorba içmaz sanırım.. nekdr zmnımı alır?? 20 dk.. yemeğin formatını sewmedim.. vedaları sewmiorumm.. :( toz almam lazım temizliim yarım kaldı dün.. cnm cokk sıkkıınnn okdr sıkkın kii.. gerizekalılara sinirlencek waktim bile yokk.. extten next omaşşş....

Hiç yorum yok: